Taisyklės ir sąlygos
Paskutinį kartą atnaujinta: 2024/12/05
Sveiki atvykę į internetinę parduotuvę Namora.lt! Šios taisyklės ir sąlygos (toliau – Taisyklės) reglamentuoja jūsų naudojimąsi mūsų svetaine ir paslaugomis. Prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles prieš naudojantis svetaine ar pateikiant užsakymą.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Taisyklės taikomos visiems asmenims, kurie naudojasi internetinės parduotuvės paslaugomis, užsako prekes ar naršo svetainėje.
1.2. Parduotuvė valdoma UAB/MB „Namora“ (toliau – Pardavėjas).
1.3. Pateikdami užsakymą, jūs patvirtinate, kad sutinkate su šiomis Taisyklėmis.
1.4. Pardavėjas pasilieka teisę atnaujinti ar keisti Taisykles. Naujausios Taisyklės visada pateikiamos svetainėje.
2. Prekių užsakymas
2.1. Prekės užsakomos užpildant užsakymo formą internetinėje parduotuvėje Namora.lt.
2.2. Užsakymas laikomas galutiniu, kai klientas pateikia užsakymo formą ir apmoka užsakymą.
2.3. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei:
- Prekių atsargos baigėsi.
- Užsakymo duomenys yra netikslūs ar nepilni.
- Užsakymo apmokėjimas nebuvo gautas per 3 darbo dienas.
3. Prekių kainos ir apmokėjimas
3.1. Visos prekių kainos nurodytos eurais (EUR) ir apima PVM (jei taikoma).
3.2. Parduotuvė siūlo šiuos apmokėjimo būdus:
- Banko pavedimas.
- Elektroninės mokėjimo sistemos (pvz., „Paysera“, „Stripe“).
3.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių kainas be išankstinio įspėjimo. Prekių kainos užsakymo metu yra galutinės.
4. Prekių pristatymas
4.1. Prekės pristatomos nurodytu adresu per 1–5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.
4.2. Pristatymo būdai:
- Kurjerių tarnyba („Omniva“, „DPD“).
- Paštomatai.
4.3. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos ir pristatymo vietos. Kainos nurodomos užsakymo pateikimo metu.
4.4. Pardavėjas nėra atsakingas už vėlavimus, kilusius dėl kurjerių ar kitų trečiųjų šalių veiksmų.
5. Prekių grąžinimas ir keitimas
5.1. Klientas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo dienos, remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu.
5.2. Grąžinamos prekės turi būti:
- Nenaudotos.
- Originalioje pakuotėje.
- Su visais priklausančiais dokumentais ir priedais.
5.3. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo brokuota ar klaidinga.
5.4. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 dienų nuo prekių gavimo.
5.5. Grąžinimui būtina pateikti prašymą el. paštu: info@namora.lt
6. Atsakomybės ribojimas
6.1. Pardavėjas neatsako už nuostolius, patirtus dėl:
- Kliento klaidų pildant užsakymo formą.
- Svetainės techninių trikdžių ar jos neprieinamumo.
6.2. Parduotuvė neatsako už trečiųjų šalių teikiamas paslaugas, pvz., kurjerių tarnybų veiklą.
7. Intelektinės nuosavybės teisės
7.1. Visa svetainėje pateikiama informacija, įskaitant tekstus, nuotraukas, logotipus ir dizainą, yra Pardavėjo nuosavybė arba teisėtai naudojama.
7.2. Be raštiško Pardavėjo leidimo draudžiama kopijuoti, platinti ar kitaip naudoti svetainės turinį.
8. Klientų duomenų tvarkymas
8.1. Klientų duomenys tvarkomi pagal mūsų Privatumo politiką, kurią galite rasti čia: [Privatumo politikos nuoroda].
8.2. Klientas atsako už pateiktų duomenų tikslumą ir aktualumą.
9. Ginčų sprendimas
9.1. Visi ginčai tarp kliento ir Pardavėjo sprendžiami derybų būdu.
9.2. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme pagal Pardavėjo buveinės vietą.
10. Prekių aprašymų tikslumas
10.1. Nors Pardavėjas deda visas pastangas, kad užtikrintų, jog prekių aprašymai ir nuotraukos būtų tikslūs, gali pasitaikyti klaidų, susijusių su aprašymais, kainomis ar techninėmis charakteristikomis.
10.2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių aprašymus ir kainas be išankstinio įspėjimo.
11. Nuolaidos ir akcijos
11.1. Nuolaidos ir akcijos taikomos tik užsakymams, atliktiems per internetinę parduotuvę.
11.2. Nuolaidų ir akcijų kodai nėra keičiami už pinigus ir gali būti panaikinti bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo.
11.3. Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti akcijas arba pakeisti jų sąlygas bet kuriuo metu.
12. Tinklapio turinio naudojimas ir atsakomybė
12.1. Naudojantis svetaine, klientas įsipareigoja neskelbti ir neplatinti neteisėtos, įžeidžiančios, šmeižiančios, nepagarbios ar kenksmingos medžiagos.
12.2. Klientas atsako už savo pateiktos informacijos tikslumą ir teisėtumą.
13. Force Majeure (Nepriklausančios nuo mūsų aplinkybės)
13.1. Pardavėjas neatsako už bet kokias pasekmes, kurios gali kilti dėl nepriklausomų nuo jo priežasčių (pvz., gamybos vėlavimai, streikai, pandemijos, gamybos trūkumai, tiekimo vėlavimai ir kt.), įskaitant prekių tiekimo ar pristatymo vėlavimus.
13.2. Tokiu atveju Pardavėjas praneš apie situaciją klientui ir pasiūlys alternatyvius sprendimus.
14. Kontaktinė informacija
Jeigu turite klausimų dėl šių Taisyklių ar kitų svetainės aspektų, susisiekite su mumis:
- El. paštas: info@namora.lt
- Telefonas: +37065749503.